МЕТОДИЧНИЙ ВІДДІЛ
Всередині нас криються потенційні творчі можливості,
й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал.
(Мартін Лютер Кінг)
Навчально-методична робота в закладі
Характерною ознакою методичної діяльності є постійний пошук шляхів та засобів удосконалення структури і змісту навчально-методичного забезпечення виховного процесу в закладі, створення динамічної системи методичної роботи.
Завдання навчально-методичної роботи:
· всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;
· створення належних умов з метою сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;
· формування бажання працювати по-новому;
· оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій;
· вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду,
· сприяння соціалізації педагогів і вихованців в умовах інформаційного суспільства;
· формування індивідуального стилю діяльності педагогів.
Форми роботи:
· методична рада;
· семінари-практикуми;
· інструктивно-методичні наради;
· психологічна освіта педагогів;
· тренінгові заняття;
· індивідуальні консультації;
· участь у різноманітних конкурсах;
· робота з молодими педагогами.
Пріоритетними напрямами навчально-методичної роботи в закладі є:
· запровадження сучасних особистісно-орієнтованих форм і методів організації педагогічного процесу, комп’ютерно-орієнтованих технологій;
· системний аналіз змісту, форм і методів освітнього процесу;
· навчально-методичне забезпечення розвитку гурткової роботи;
· сприяння соціалізації педагогів та вихованців в умовах інформаційного суспільства.
Значна увага приділяється участі педагогів в основних творчих заходах:
· тиждень педагогічної майстерності;
· відкриті заняття гуртків;
· проектна діяльність гурткової роботи;
· участь у педагогічних фахових конкурсах;
· висвітлення матеріалів з досвіду роботи в засобах масової інформації.
Методичні напрацювання
відео-презентація
Атестація 2022-2023 навчального року
- Магіровська Л.І. – Керівник Зразкового художнього колективу гуртка “Оригамі плюс”
- Попова Т.Л. – Керівник гуртка “Історичні постаті Української держави”
- Салій Н.І. – Керівник Народного художнього колективу “Світлиця”
НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГАМ.
ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
1. 35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ
2. Навчання вдома: практичні поради для батьків від психологині Світлани Ройз
3. Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання
4. Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція
5. Як провести віртуальний урок: покрокова інструкція та лайфхаки вчителів з усього світу
6. Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція
7. Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні
8. Корисні посилання на інтернет-ресурси за напрямками позашкільної освіти
10. Інструкція по користуванню Zoom (за матеріалами greenforest.com.ua)
11. Покрокова інструкція для викладачів з використання Viber для дистанційного навчання
13. Дистанційне навчання у позашкільному закладі освіти. Скарбничка корисних посилань
14. Посібник “Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації”
15. Положення про дистанційне навчання, затверджено наказом МОНУ №466 від 25.04.2013(зі змінами відповідно наказу МОН №1115 від 08.09.2020)
17. Лист МОН №6/643-20 від 19.05.2020 р.
“Про надання організаційно-методичних рекомендацій щодо навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освіті” (додаток до листа)